Bose QuietComfort 3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose QuietComfort 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Henk van der Es 11-09-2013
Geschreven voor: Bose QuietComfort 3

Ik ben heel erg tevreden over deze koptelefoon. De geluidskwaliteit vind ik uitmuntend. Gebruik hem veelal voor tijdens het reizen (trein, vliegtuig, hotel). Dan voegt Noise Cancellation technologie echt veel waarde toe. Je merkt echt dat je beter uitgerust op je bestemming komt. Ik werd toevallig overtuigd toen ik tijdens een vlucht van iemand de koptelefoon even mocht gebruiken, daarna vrij snel gehaald. De service van Bose is bijzonder goed. Ik heb onlangs een probleem gehad met het apparaat (geluid stoorde) en heb direct een vervangend exemplaar gekregen.

Nimbus1971 12-06-2009
Geschreven voor: Bose QuietComfort 3

Ben het deels eens met de vorige review, mijn cijfer voor de QC 3 is echter een stuk hoger. Doel van deze hoofdtelefoon is noise cancelling in rumoerige omgevingen en daarin is hij inderdaad superieur. Het draagcomfort en de vormgeving vind ik tevens stukken beter dan de Sennheiser PXC 450, die overigens wel 100 euro goedkoper is. Voor frequent travellers lijkt mij op dit moment de beste keuze.

A. Vermeulen 10-06-2009
Geschreven voor: Bose QuietComfort 3

De Bose QuietComfort 3 is een fijn product. Alle monotone achtergrondgeluiden verdwijnen op het moment wanneer de hoofdtelefoon wordt aangezet. Het is een fijn systeem in onrustige omgevingen zoals auto, trein, kantoor of vliegtuig. Ik zou deze hoofdtelefoon niet gebruiken in een stille omgeving.

De kwaliteit van het geluid is goed en superieur in luidruchtige omgevingen. De Hoofdtelefoon is wel (erg) duur, maar wordt heel compleet geleverd (extra oplaadbare batterij, stekker voor alle werelddelen, etc) . Ik zou deze hoofdtelefoon niet adviseren wanneer deze alleen voor thuisgebruik bedoeld is. Voor minder geld heb je ook hele goede hoofdtelefoons.

In het verkeer is dit product levensgevaarlijk. Ik zou het niet gebruiken op de fiets of wanneer je wandelt, omdat je niet veel meer hoort.